Aktualności

Zalety artykułów sponsorowanych w pozycjonowaniu

Sklep Seo

Pozycjonowanie powiązane z wartościową, merytoryczną treścią, szczególnie artykułami sponsorowanymi zapewnia wybitną przewagę w prowadzeniu biznesu internetowego, ale z jakiego powodu? Dlaczego artykuły sponsorowane zapewniają tak ciekawe możliwości i dlaczego warto nieustannie poszukiwać dobrych partnerów, solidnych sklepów SEO do takiej współpracy?

Czym jest artykuł sponsorowany?

To publikacja wyjaśniająca z reguły konkretny problem konsumenta, występujący w grupie docelowej, ale z ukierunkowaniem na odnośnik do oferty zleceniodawcy. Link pochodzący z artykułu sponsorowanego charakteryzuje się bardzo wysoką jakością ze względu na otoczenie wartościowym tekstem, a jednocześnie pochodzeniem z wiarygodnego serwisu. Im bardziej popularny, zaufany serwis, na którym publikujesz artykuły sponsorowane, tym lepiej, ponieważ to realny wpływ na pozycję pod wybrane, branżowe słowa kluczowe. Większość blogerów podaje do wiadomości czytelników, że Ci mają do czynienia właśnie z artykułem sponsorowanym, ale to nie jest wcale zła strategia, tylko jasna informacja dla potencjalnego konsumenta. Większość wiarygodnych blogerów współpracuje tylko z jakościowymi markami, w sposób wysoce tematyczny i z tego powodu artykuł sponsorowany daje dużą komplementarność dla samego biznesu online.

Przełożenie na sprzedaż w sieci

Inwestycja w pozycjonowanie zakłada najczęściej różnorodność działań, w tym sklep SEO, czy współpracę z mocno wyspecjalizowanymi agencjami interaktywnymi, często na zasadach wyłączności, raportowania wyników. Artykuł sponsorowany połączony z linkami w innych źródłach to szansa na dywersyfikację ruchu przekładającą się na zainteresowanie konsumentów. Ale dla sklepów internetowych liczy się nie tylko sprzedaż, tylko pozyskiwanie leadów, rzeczywistych kontaktów, bazy e-mail, co prowadzi do rozwoju strategii marketingowej. Pozycjonowanie przez SEO sklep zakłada lepszą ekspozycję w wynikach organicznych, a artykuły sponsorowane to narzędzie do długoterminowego zwiększania pozycji. Im lepszy, bardziej wyjaśniający zagadnienie tekst sponsorowany, tym z reguły lepiej dla wiarygodności samej marki.

Tylko bezpieczne rozwiązania.

Promowanie sklepu internetowego w wynikach organicznych to długoterminowy proces, do tego powiązany mocno z wytycznymi Google, a zatem musisz rozpatrzyć współpracę tylko z odpowiedzialnymi agencjami, SEO sklepami, aby nie popełnić błędów i nie narazić się na toksyczne linki. Artykuły sponsorowane to uniwersalne, a jednocześnie bezpieczne rozwiązanie, co potwierdza wiele raportów ze świata e-commerce.